fredag morgon

Jahapp, nu är man vaken då! Har sovit cirka fem timmar och är astrött. Var hos amanda inatt till halv fyra. Hon, jag, Mickis och Dennis hade filmkväll.
Varför jag är uppe såhär tidigt är för att jag ska till centrum och hämta lite grejer. Annars hade jag legat i sängen och sovit just nu. Det är ju lovvecka här så dom flesta ligger och sover minst till tolv nästan.

Dom senaste dagarna har jag inte skrivit någonting, har inte varit hemna så mycket. Men jag och Mickis bakade scones i onsdags. De vart jättegott! Annars har de typ bara varit filmnätter flera dagar i rad. Vi har sätt allt ifrån Fjorton Suger, Linas Kvällsbok, På andra sidan. m.fl.

Nu ska jag inte stå här och tjata. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0