Chill

Sitter här hemma och gör ingenting. Småtittar på You got served ibland men annars, NADA!

Idag efter att jag åkte till centrum och hämtade grejer så hämtade Carina och Mickis mig där och sen så åkte vi till IKEA. Länge sen jag var där, så då var de extra kul. Jag älskar nämligen IKEA. Jag handlade dock ingenting men de skadar ju inte att titta lite. Men Carina och Mickis köpte en massa nya saker till deras nya lägenhet som dom flyttar till nästa vecka. Kommer att sakna mina kära grannar. När vi var klara där så vart vi skjutsade till Mickis pappa och sen var vi där hela tiden. Spelade Nintendo Wii och andra grejer. Vid nio gick jag hem för hon skulle iväg. När jag kom hem satte jag mig framför tv direkt har även spelat lite biljard med Casper.

Och nu är jag här!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0