Allt gick bra

Now Im home again. Ögonblicket av fasa som jag väntade på var inte så illa som jag trodde att de skulle vara. Stack bara till lite när hon tog bort mina stygn annars var de ingen stor grej alls. Men jag är väl drottningen på att överdriva och se saker från den negativa sidan... Skönt att vara av med dom iallafall, nu kanske de äntligen kan sluta klia.

Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, bara jag inte somnar för då kommer jag aldrig somna inatt. Och mina sena nätter måste få ett slut. Få in mina rutiner som jag hade för en månad sen. Då kunde jag sova riktigt gott om nätterna och jag var riktigt trött på kvällarna och de var innan tolv.

auf wiedersehn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0