Söndag

Det är fjärde Advent och tre dagar kvar till Julafton. Har inte så mycket julkänsla men här hemma finns det inget julpynt så det kanske inte är så konstigt. Men när vi har kommit ner till Pappa i Borås så kommer vi att köpa julgran. Dä kommer säkert julkänslan.

Annars idag har jag sovit typ halva dan, eller mer halvsovit vaknat fler gånger sen sex imorse. Sitter fortfarande i pyjamas byxor och har fortfarande gårdagens smink på mig. Har inte orkat ta bort det. Har också varit så trött och sliten idag så jag kände att jag inte orkade sätta på mig vanliga kläder. Efter gårdagen så ville jag inte precis hitta på något idag heller så pyjamasen har suttit bra.

Nu ska jag sätta mig och äta glass och sen ska jag börja packa för imorgon kl 17 så går tåget ner till Göteborg. Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0