Onsdag

Idag har jag haft Michaela på besök här hemma. Inte så ofta vi ses nuförtiden och på lördag åker hon till Thailand och vi kommer inte att ses på nästan en månad.
Vi pratade och kollade på film och hon stannade också för middag.
Eftersom mamma visste att Michaela skulle stanna på middag så gjorde hon en utav Michaelas favoriträtter :) Runt nio var det dags för Michaela att åka hem och jag följde henne till bussen.

Efter att jag hade kommit hem igen satte jag mig direkt framför tv för det var Oskyldigt dömd. Mycket spännande och mer väntar nästa vecka när det sista avsnittet kommer. Imorgon tänkte ta mig till stan för lite shopping, behöver nya kläder och en ny väska. Ska försöka gå upp tidigt så att jag kommer in till stan när det inte är så mycket folk ute. Tycker inte om och handla när det är smockat med människor i affärerna.  Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0