onsdag

Kom hem för ungefär 20 minuter sen. Dagen har bestått av jobb, började 8:40 och slutade halv fem. Galet jobbigt men kul. Har varit trött som fan för att jag har varit vaken sen klockan 16 igår (Vilket betyder att jag har varit vaken i över 25 timmar). Kunde inte somna inatt och sen började telefoner ringa imorse och då var det bara att gå upp och ta sig iväg till jobbet. Mamma var på konferans och sov borta därav all telefonringning. Hon försökte väcka mina syskon så de skulle kunna komma iväg till skolan.

Vid ett tillfälle höll jag faktiskt på och somna på jobbet, det var när vi hade kommit in från parken och jag satte mig i soffan för att värma fötterna. Då kändes ögonlocken som tyngst men jag höll mig vaken. Tänk vad kul det skulle sett ut om jag faktiskt hade somnat. Om inte annat väldigt pinsamt. Så idag blir det minsann en tidig kväll och jag ska upp och jobba imorgon också så jag behöver all sömn.

Snart är mamma hemma och då blir det middag och det kommer sitta så bra i min mage.

VI har förresten fått snö här dom senaste timmarna, eller det är snöblask och det är inge vidare kul. Kramsnö, gärna! Snöblandat regn, a big no no. Nu ska jag bara ta det lugnt, Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0