lördag

Som sagt så var jag hemma hos Mickis igår. Hela kvällen spenderades framför tv. Sofie kom också och joinade oss. Kollade på Idol och Robin åkte ut. Fan, tyckte att han skulle komma till finalen. Men nu hoppas vi att Kevin vinner! Efter Idol kollade vi på Fredag hela veckan och film som gick på trean. Vid ett fick jag skjuts hem av Sofie.

Idag åker Mickis och Niklas till Thailand i två veckor. Avundsjuk till tusen. Därav myskvällen igår.
Kommer sakna er två men ni kommer att ha det underbart! Men det blir tomt och vi kommer inte att synas förrän den 30 december igen för då kommer jag hem från Götet. Tack för internet och telefon.

Annars idag så kommer jag inte hitta på något speciellt, planerar en innekväll, att gå utanför dörren suktar precis inte. Det regnar och är mörkt som natten. Blir väl film och god mat istället. Och kanske en och en annan stund framför datorn. Au Revoir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0