du gör mig knäsvag

Har kommit hem från jobbet och en promenad med Maximus. Så nu behöver jag inte sätta min fot utanför dörren mer idag. Regnar som fan och det har typ gjort det hela dan.

Idag började jag lite tidigare för att alla skulle till aulan och se på Lucia tåget. Det var hur fint och bra som helst. Var ungefär 40-50 stycken som var med vilket bara gjorde det ännu bättre. Man fick också lite julstämmning som verkligen behövs just nu. Det var också Lucia fika på fritids så mänga utav föräldrarna kom förbi, det bjöds på kaffe, te, lussebullar och pepparkakor. Till mellanmål var det också lussebullar och pepparkakor så det vart mycket sånt idag, men det är ju så gott. Annars var vi bara inne hela dan, ritade, läste bok och alla barnen lekte på som vanligt.

Ska bara ta det lugnt idag, tror att jag kommer att kolla på Idol finalen, hoppas att Kevin vinner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0