27-12-08 GO CART!

Vi kom precis innanför dörren. Allihop har varit och åkt Go Cart. Vi körde 2x10 minuter. Först tio minuter sen paus och sen ytterligare tio minuter. Jag förlora båda gångerna medans Victor vann båda gångerna. Annars så vart det ganska jämt bland de andra. Bättre var jag iallafall andra gången för då att jag fått in tekniken så jag förbättrade mitt resultat från första omgången med nästan 6 sekunder. Vilket är väldigt bra för att vara jag.

Efter att vi hade åkt klart så bestämde sig Victor och Benjamin för att åka i tio minuter till, så vi andra satt och kollade på när de körde. Victor vann även denna gång men båda två förbättrade sina resultat från tidigare omgångar.

Det var skitkul att köra, även fast man får lite ont i händerna. Och nu har jag också fått en rött prick stor som en femma på ryggen och det gör jätteont. Men sånt får man ta. Snygga i vår Blåkläder-ställ var vi också, tre olika färger hade vi på oss, röd, grå och svart.

Nu väntar vi på att maten ska bli klar och idag bjuds det på tacos. Riktigt mumsigt och bra lördagsmat.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0