00:00

Ännu en dag börjar lida mot sitt slut. Idag har jag jobbat, började halv tolv och jobbade till fyra. Idag åt vi mellis i matsalen och därefter var jag ute en timme med barnen.

Direkt efter jobbet åkte jag hem och la mig och slappade i soffan. Var så jäkla trött så jag höll på och somna och lyckades till och med somna i cirka tio minuter. Vilket var väldigt skönt och jag vart pigg igen. Att tio minuter är allt som behövs. Tröttheten berodde dock inte på att jag hade jobbat utan på att jag sovit ungefär tre timmar inatt.

Snart tänkte jag gå och lägga mig, tröttheten börjar komma krypandes nu. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Julia

vill med ha ett jobb! grah. :p haha.

Söt blogg annars:P

2008-12-09 @ 20:17:09
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0