when you look me in the eyes

Vaknade för någon timma sen. Känner att jag inte mår riktigt bra, tjock i halsen och hes. Hoppas att det går över för imorgon ska vi fira Michaela 18! Men vädret är iallafall bättre än igår, än så länge.

Igår kom Sofie och Michaela och hämtade mig med bilen och sen åkte vi omkring med högsta volym på stereon. Var även en stund i centrum. där fikade vi och jag fick även med mig ett par ringar hem. Sen åkte vi hem till Mickis och där fick vi middag. Inte alls långt efter middagen är vi ute och åker igen, men denna gång med ett syfte. Vi skulle hämta Niklas på Gullmars. Klart vi gjorde det, tar varje chans man får att få åka. Sen kom vi hem igen till Mickis och resten av kvällen satt vi där. Kollade på tv och film. Vid tolv gick jag och Sofie till centrum för vi skulle ta bussarna hem.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Sabine

skicka mail till mig.

2008-08-19 @ 14:07:29
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0