Om lördag

Vaknade förrän timme sen och jag kom precis innanför dörren hemma.

Var hos Michaela och Marcus fest igår och de resulterade i en sen natt och jag orkade inte åka hem och sova. Om det var smart eller inte det är väl mitt problem.

Festen började klockan tre, men jag var där lite innan och hjälpte till. Först började det med mingel med fördrink och snittar. De var också en tipsrunda. På mitt lag var Isabelle, Sofie och Sofie. Vi fick aldrig veta vem som vann men jag tror att det var vi. Satt nämligen och rättade innan och då hade vi flest rätt.

Efter tipsrundan vart det mat och gud vad det bjöds på mycket. Olika sorters sallader, flera olika pajer, rostbiff, kalkon, ostar, bröd, potatissallad och annat. Gott var det också. Sen satt alla också smälte maten och pratade. Senare vart det kaffe och morotskaka och kladdkaka.

När alla hade ätit upp efterrätten så vart det paketöppning. Mickis hon fick en BIL! Det var nästan så att jag själv började gråta. Hon fick en Cab. Jättesnygg. Kan inte fatta det, den kommer vi att runt i sen när hon har skaffat körkort :) Sen kan man ju säga att festen började, drickan började tas fram och musik sattes på. Vi hade ett 'ungdomsbord' där vi satt och snackade och drack. Där satt vi resten utav kvällen. Vid halv två, två började folk att gå hem, men det var fortfarande rätt många kvar. Vid tre gick jag, Linda, Malin, Alexander och Jimmy. Alla var trötta. Och idag kan jag ju säga att jag känner mig lite sliten. Drack lite mer än var jag har gjort tidigare. Men fick inget annat än ont i huvudet och tur är väl det. Vi gick och la oss vid halv fem ungefär, ska bara veta hur trött jag är.

Bilder kommer snart!   Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0