Mickis birthday

Har varit vaken i ungefär fem timmar. Kom hem klockan fyra inatt så jag tyckte att jag kunde få sova lite extra. Känner mig sliten och hes är jag fortfarande. Ont i kroppen har jag också men mest i fötterna. Kunde knappt gå igår när vi skulle hem, inte ens utan skor.

Gårdagen var skitkul. Det började med alla kom hem till Michaela där det var musik och ölspel och massa snack. Det vart också tårta. Vid tio började alla dra oss mot bussarna som skulle ta oss in till stan. Vi skulle ha gått till Laroy men det vart något strul så nästan alla åkte hem, medans vi drog vidare till Club Onsdag. Och där stannade vi till halv tre. Dansade i princip hela tiden och gud vad varmt det var men så sjukt kul. Var där med rätt människor som gjorde det ännu roligare.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0