om söndag

Har precis duschat och nu sitter jag i sängen och kollar på tv. Snart är det sängen som gäller. Men jag tänkte först skriva vad jag har gjort idag.

Michaela och jag åkte in till stan vid tre tiden. Åkte till Gallerian och där gick vi omkring i affärerna och tittade. Jag kom hem med en ny väska och en skinnjacka som jag har velat haft i minst ett år. Äntligen har jag en egen! Efter shoppingen gick vi och satte oss på Bellas café i Gamla stan och där satt vi i tre timmar. Vid halv nio skildes vi åt, Michaela åkte till Niklas och jag åkte hem.

Resten av kvällen har jag bara tagit det lugnt. Kollat på film och städat klart i mitt rum.

Imorgon har jag ingen aning om vad som händer, men jag hoppas att det inte regnar, vilket det har gjort nästan hela dagen idag.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Idag fyller jag 16 år! :D

2008-08-18 @ 00:36:43
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0