Lördag

Ligger i sängen och njuter av Lars Winnerbäck som strömmar ur högtalarna. Ikväll är det kräftskiva här på gården och det kommer nog att bli kul. Älskar kräftor.

Igår var jag och Michaela i centrum. Jag hittade två par jeans, jag som aldrig hittar jeans. Dessutom så var det 70%, egentligen skulle det ha gått på 3000 men jag betalde 900. Vilket kap. Köpte även ett par snygga skor för ynka nittionio kronor.

Fredag kvällen spenderade jag på bio med Michaela, Niklas, Sofie och Sara. Vi såg The Dark Knight. Den var grym, absolut en film i min smak. Alla borde gå och se den. Inte många gånger dom lyckas göra en bra uppföljare men med den här har dom verkligen lyckats. Och Jokern (Heath Ledger) var hur bra som helst. Han levde sig verkligen in i rollen. 

Ciao 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0