lördag morgon

Fick tag i kameran igår iallafall. Håller på och laddar batteriet nu så att jag ska kunna använda den snart.

Kom hem fyra inatt och vaknade för en och en halv timme sen så man kan säga att jag är ganska trött eller snarare på gränsen till att slockna här och nu. Om jag hade fått bestämma hade jag sovit någon timma till men min bror hade ju bjudit hem sju pers som sov här inatt och dom var ju inte precis tysta. 

Var iallafall ute med Sofie, Michaela och Amanda igår. Vi började på Nivå där vi förade. Efter gick vi till Sense och där var vi tills vi åkte hem. Var lite stelt i början och inte världens bästa musik med var okej. Ikväll ska vi ut igen, hoppas att det blir roligare.

Nu ska jag vila lite, så man inte somnar ute ikväll :P  bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0