Tjenare

Mickis och jag sitter just nu vid varsin dator och töntar oss :P Hennes mor kom inte hem idag så jag stannar här en natt till åtminstone. Tidigare idag så var vi på pizzeria hörnet, där åt vi middag. Det vart en ost och skink sallad med en fanta. När dom serverade maten så hade dom gjort brödet till ett hjärta. All dricka vi drack fick vi också gratis och det var fanta, te och varm choklad. Så det vart att vi satt där i ungefär två timmar kom hem vid åtta någon gång. Annars har vi bara spenderat dagen framför teven. Finns inte så fasligt mycket annat att göra.

Nu ska jag fixa min blogg litegrann, började redan för några dagar sen och nu känner jag för att fortsätta.

Ciao, A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0