SOL, Sol, sol

Några dagar sen jag skrev, känns nästan som jag har glömt bort bloggen litegrann. Men jag har faktiskt inte varit hemma så mycket heller och då blir det automatiskt att man inte skriver.

Både igår och idag har jag fått jobba :) Härligt som fan, med det underbaraste vädret på länge. Har bara varit ute i flera timmar med alla barnen.
Imorse hade jag ingen vidare lust att åka och jobba, mådde illa. Men det berodde mest på att jag nästan inte hade ätit någonting sen i söndags. Var inte heller planerat att jag skulle sova borta inatt, men så blev det och då så vart de ingen middag för min del. Somnade ganska tidigt igår, har varit ganska trött dom senaste dagarna så det var skönt.

Efter jobbet igår så åkte jag hem, hann typ vara hemma i tjugo minuter sen åkte jag till Mickis. Vi gick iväg till centrum och köpte oss något gott och sen så satte vi oss på gräsmattan i solen och snackade. Även senare på kvällen gick vi ut på en promenad.

Nu lite om helgen. I lördags åkte vi på en fest i Vendelsö till en kille som heter Erik. Det var trevligt, helt okej faktiskt. Runt halv två någon gång gick vi ut och hoppade studsmatta, det var lite roligt. Efter två nattbussar var vi hemma igen runt fyra tiden.

Söndagen spenderade jag och Mickis i stan. Åkte in till Gamla Stan och träffade Bella. Gick i lite affärer. Senare åkte vi hem och satte oss på pizzeria hörnet. Efter att alla hade ätit färdigt gick vi och hyrde film och sen gick vi hem till Mickis och tittade på den. Det vart Hairspray. Jag tyckte att den var bra och charmig. Vid nio gick jag och Bella, hon traska hemåt och jag gick mot bussen.

Ja, det var en gnutta om vad som har hänt dom senaste dagarna. Nu ska jag slappa för jag är lite smått trött. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0