ny dag

Sitter och äter frukost just nu, lite sen kanske men bättre än ingenting.

Igår var de gympa träning som gällde, egentligen vill varken jag eller Mickis gå men vi var så himla tvunga. Men det gick ganska bra, var ändå bara tio barn som var där och det var inte lika skrikigt som första gången. När träningen var slut så kom mamma och hämta oss och vi åkte hem till mig och åt middag. Ceasarsallad stod det på menyn och det var riktigt gott. Var kvar hemma hos mig några timmar och såg på American Idol och när det var slut så skjutsade mamma hem oss till Mickis igen.

Idag kommer Mickis mamma hem från sjukhuset, hon har varit där i en vecka nu. Ska nog bli skönt för henne att äntligen komma hem.
Och jag kommer att sitta här ett tag för mickis slutar inte förrän efter fem någon gång. Men all tid ska jag inte lägga här så tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0