Måndag

Nu är jag äntligen hemma efter en väldigt lång dag. Är väldigt trött höll nästan på att somna på bussen på väg hem. Fast jag har haft det kul, för det har jag alltid när jag jobbar. Jag älskar den där skolan, människorna och barnen och  ja, allt. Jag känner mig hemma. Idag iallafall så var vi och simmade på morgonen och det gick bra. Vart lite nerstänkt men man fick sig ett gott skratt ändå :) Sen bar de av till maten och efter det så var vi ute på rast. Och sen vart de en innedag och vi satt och spelade kort. Vi spelade tecken och jag och Molly vann. 191 poäng mot 25. Utklassning eller vad, dessutom så fick vi sammanlagt 31 kort och dom fick bara 4.

Nu ska jag bara vila för jag är så jävla trött. Var nämligen uppe till halv fyra, fyra inatt på grund av ett jävla kaos som inträffade här inatt.


Bye for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0