Igår var en bra dag

Hallo hallo. Faktiskt på hyfsat bra humör idag, med tanke på att min mage inte vill hänga med mig. I och för sig sitter jag ju fortfarande i pyjamas men det är tillåtet på en lördag.  
Vaknade ganska tidigt idag, lite svårt att sova när man hör en massa hamrande, bankande och väsen ute på gården. Har nämligen vårstädning här, men det är ett bra tecken på att vi börjar gå mot sommaren.

Igår var jag nere hos Mickis. Vi satte oss och solade på ängen som vi har gjort alla andra dagar den här veckan. Fick faktiskt lite färg, syns inte så mycket nu men lite fräcknar har börjat visa sig :) Runt fem så gick vi in, började bli lite kyligt. Beställde hem pizza och vi satte oss och mös framför en film. Bestämde oss senare för att ta en promenad och vi hamnade i Gamla stan. Men det var skönt, förutom att det var två koreaner som hängde efter oss. Men tillslut vart vi av med dom, för då skulle vi åka hem. Då frågade den ena efter Mickis nummer och sen kuta vi iväg. Såklart gav hon fel nummer, man vill ju inte precis ha dom efter sig. Väl framme i Tyresö C så gick vi hem till Mickis, jag hämtade min väska och senare drog jag hem till mig. 




You take my breath away


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0