Helgen

Barnkalas och Inflyttningsfest
Fredagen började med att jag var hemma själv när Mickis var i skolan. När hon kom hem så började vi att göra oss iordning litegrann. Vid fyra så gick vi hem till hennes pappa, för Nisse fyllde 5. Där bjöds de på kladdkaka, muffins, popcorn och en massa godsaker. Spelades Nintendo Wii också för Nisse fick ett nytt spel i present. Runt sextiden så gick och mötte Bella i centrum, dom skulle få cider. Efter de gick vi tillbaka till Mickis mamma. Där fixxade vi klart oss för kvällen. Gick och mötte Sanna och Amanda i centrum tog bussen till masten och satte oss på Koh Chang. Det vart inte så låmgvarit för jag och Sanna åkte iväg och mötte Malin. Sen gick vi hem till Mickis och väntade på Manda och Mickis. När de kom så började vi sjunga singstar. Sjöng dock inte så l'nge för de började rull in lite folk och då hamnade man i köket isället med en massa ölspel. Fler och fler kom och de vart lite drag, de vart t.o.m bad för vissa. Vid ett, halv två började folk att dra sig hemåt och runt två tiden var de helt tomt. Sofie, Mickis och jag satte oss och titta på film och sen gick vi och la oss.

Bilder från festen:
  

Lördagen
Vaknade runt tolv ungefär. Då satt vi och kolla på tv och åt frukost. Sen började vi att klä på oss för dagen. Mickis och Sofie gick till centrum och då åkte jag hem till mig. Jag kände att jag behövde lite andrum och jag ville vara hemma en stund för att jag inte hade varit hemma på hela veckan. Hemma satt jag vid tvn och bara var. Åt också middag hemma, de vart tacos. Typ första riktiga middagen på hela vecka kändes de som. Resten av kvällen satt jag bara framför tvn. Såg på Vingar av Glas. Pratade lite med Mickis och vid elva så åkte jag hem till henne. Där satt vi och kollade på När lammen tystnar med lite godis och chips. När den filmen var slut så började jag att krusa Mickis hår. Jag kan ju säga att jag hade ont i armen efter, det tog ungefär tre timmar innan hennes hår vart klart. När vi var färdiga så gick vi och la oss.

Igår så var jag och Mickis inne i stan och shoppade. Åkte in vid två och var någon gång efter fyra. Med mig hem fick jag en jacka, två toppar från hm, en klänning, en t-shirt och ett linne från gina tricot och en kofta, sjalar, underkäder och en foundation från cubus. När vi var hemma i centrum så gick vi och köpte choklad, chips och cola för att jag, Mickis, Alexander och Bella skulle se på film. Kollade på Hur man blir av med en kille på tio dagar. Mickis krusade även Alex hår medans vi tittade på film. Det vart faktiskt ganska coolt. När filmen var slut gick vi hem till Maggan, där bjöds det på lasagne. Väldigt gott. Anton och Alex spelade gitarr, mysigt. Efter maten gick Anton och Jonte ut. Då satt vi alla och pratade, skrattade och hade det riktigt trevligt. Då spelade Maggan och Alex gitarr. Vid tio var de dags att gå hem, klockan började bli mycket. Väl hemma gick Mickis och duschade medans jag satte mig och tittade på Flightplan som var på fyran. När den var slut kom mamma och hämtade mig, jag slängde ner lite nödvändiga saker i en väska och mamma skjutsade mig tillbaka ner till Mickis. Där satt jag uppe en stund innan jag som alla andra gick och la mig.

De var allt från denna trevliga och roliga helg. Bye

Kommentarer
Postat av: Amanda

Wiiie :D har du inga kort från när vi sjöng singstar?

2008-04-07 @ 20:53:08
URL: http://amandalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0