Fy fan vad djurgårn är bäst

Gårdagen var väldigt trevlig. Jag och Mickis åkte först till Haninge där Johanna var. Var där en en timma ungefär, var musik och ölspelande. Sköna människor :) Där ifrån drog vi tre vidare till Bergfoten, var också trevligt. Träffa några bekanta och även några jag aldrig mött förut. Men alla var snälla :P Där var det sing star och musik. Kul med människor som bjuder på sig själv och bara sjunger järnet. Jag, Johanna, Mickis och Johanna gick runt halv två. Lämnade av Johanna och Mickis vid centrum medans jag och Johanna fortsatte mot Krusboda. Var hemma vid kvart över två.


Här hemma sitter jag just nu framför teven. Tänkte ha en chill dag är lite trött, tänkte hämta lite glass som jag kan sitta och mumsa på.

kramar

Kommentarer
Postat av: johanna,

fy fan vad djurgården är sämst vill man ju egentligen säga ;)

2008-04-13 @ 18:53:49
URL: http://jooh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0