Borta bra men hemma bäst

Gissa vad jag är? Jag är hemma, i mitt hus och sova ska jag göra här också. Andra gången på ungefär tre veckor. Carina kom hem idag och hon ville vara själv så från och med idag så kommer jag att sova hemma. Ska bli rätt skönt även fast jag och Mickis har haft det bra hemma hos henne.

Idag så var Bella, Mickis och jag på pizzeria hörnet. De åt middag och jag var mest som sällskap. Men gratis dricka fick jag ändå. Sen gick vi och hyrde film och gick hem till Bella och satte oss och såg på filmen där. Vi hyrde Irene Huss. Sen gick vi hem till Mickis och där satt vi ett tag och chillade och sen så kom mamma och hämtade mig. Och nu sitter jag här.

Sitter just nu och kollar runt lite på internet efter en ny dator eftersom min är lite paj, enda problemet är ju att man har lite snålt om pengar. Men det ska nog gå och ordna, är i stort behov av en ny, jag lever ju praktiskt taget i min. haha.

Angående pengar så påminde det mig om att jag ska jobba imorgon, wiie! Ska bli roligt.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0