Stig H Olsson

Måndag igen. Inte hänt något speciellt idag. Men det händer inte så mycket på vardagarna för mig iaf ;P
Helgen har varit lugn men rolig.

I fredags tog jag det lugnt och tittade på lite fredags tv. Kollade lite film och åt lite gott.

Lördagen ringde Sofie och Mickis, de frågade om jag ville följa med och se på när Sofie spelade handbollsmatch. Jag följde med, de kom och hämta mig och vi åkte ner till hallen. När klockan började närma sig sju, så gick jag, Mickis och Linda. Såg inte klart matchen men de vann iaf, Tyresö mot Skogås. Jag och Mickis gick hem och åt. När vi var klara så åkte vi ner till centrum för att träffa Linda, skulle hyra film men kom istället hem med godis ;) Och gissa om det var slut när vi skulle hem?!  Var hemma hos Linda, hon var hemma själv. Vi satte oss och tittade på Alfie, med snygging Jude Law. Såg inte klart den för Malin, Sofie och fem killar kom och vi började tittade på en riktig svensk klassiker, Sällskapsresan. Linda hade hela boxen så när den första var slut vare bara att sätta på nästa som då är Snowroller. Stig-Helmer är ju för skön! När den var slut pallrade jag, Mickis och Sofie oss hemmåt, men klockan var ju ändå 02.30. 

 Söndagen vart en tur på stan med Mickis och Sofie. Hittade fem tröjor, väldigt nöjd. Vart även en liten tur på ett café. På kvällen vart det bara lite slapp, efter timmar på stan så gjorde ju inte ben och fötter lite ont :/

image12   image14  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0