Öppen dörr, stäng that shit!

Sorry, men jag är dålig på att uppdatera. Går inte i skolan på vardagarna så jag har hitills bara skrivit om saker som har hänt på helgerna. Men nu ska jag förbättra mig. Kommer även skriva om andra saker än om grejer jag är med om :P 

I fredags var jag med Micks, Manda, Sophia och Sophia. Vi var hemma hos Jesper i Fornudden. Var där till ca halv två, sen skulle ju såklart killarna ut på krogen, är ju inte 18 än så vi bestämde oss för att dra till en fest på söder. Men så långt kom vi aldrig. En rolig kväll som slutade ganska tragiskt. Går inte in på detaljer, men polisen var inblandad.   

På lördagen så åkte vi till Mårtensdal, till Joar, Sophias kompis. Där var vi ett tag tills vi, fem tjejer och fem killar drog vidare på en fest i Enskede. Hos en kille som hette Mårten. Där spenderade vi den mesta tiden sittandes i hallen, men det var trevligt och roliga människor. Jag, Mickis, Sophia och Sophia tog tog tunnelbanan vid 03.00, egentligen 02.00 eftersom det vart vintertid. Men var hemma igen vid kvart över tre ungefär. 

Efter två dagar av festande så tänkte vi att det var dags att slappa lite, men söndagen vart inte så lugn som vi trodde. Vi var iväg på ett barnkalas, Mandas småsyskon hade en maskerad och jag och Mickis hjälpte till. Manda var en prinsessa, Mickis var Pippi Långstrump och jag var ett troll. Åt en massa gott, som glass och godis. På kvällen så var vi hemma hos mig. Även Sophiorna var med! De gick hem vid tolv. Senare var det bara jag och Mickis kvar för hon skulle sova här och vi var inne på datorn och skrattade en massa. Micks vet varför ;) 

Idag var jag och Mickis inne i stan en stund, det gick jäkligt fort åkte hem efter cirkus 20 min ;P  Skulle egentligen hämta hennes småsyskon, men planerna ändrades och vi åkte och handlade lite mat och när vi kom hem så käkade vi lite tacos. 

Skriver inte så detaljerat om helgen med det är bara för att jag inte orkar, och det skulle nog bli rätt mycket text om jag skrev ner allt och möjligtvis lite långtråkigt att läsa :P 

Kommer lite bilder, imorgon eller senare i veckan.

Vi hörs, puss. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0