Number one

Alldeles precis nu har jag blivit en av många i mängden, jag har skaffat mig en blogg.


Jag är nästan precis hemkommen från Grekland så jag tänkte att jag skulle göra något nytt. Har varit borta i tre veckor, fyllda med glädje och värme. Bodde i Thessaloniki, men jag var i även i Halkidiki och Aten. Första gången i Grekland och det var en bra upplevelse, bra väder, bra mat, trevligt folk och varmt i vattnet. En negativ sak är att det var ganska dyrt med euro och snål som jag är så tyckte jag att det var ännu dyrare :P  Vill tillbaka men då kanske om några år igen, när man har blivit lite äldre. Men jag är glad att jag har kommit hem, saknar vänner och den andra halvan av familjen.



Helgen har varit bra, kom hem från Grekland i fredags kväll. Lördagen spenderade jag först med Mickis och vi åkte in till stan, var på drottninggatan och tittade i lite affärer, letar nämligen efter en jacka och en rymlig väska. Men tyvärr hittade jag ingen jacka och väskan var slut. Efter drottninggatan pallrade vi oss till Gamla stan. Där satte vi oss på ett café. Tog en hallonpaj, och mumsig var den. Satt där en timme och tjötade lite sen åkte vi hem till Mickis. Senare kom Sofie och vi hade väl en liten filmkväll kan man säga. Kom hem till mig vid 05.00 någon gång.
Söndagen spendare jag hemma, slappade och tittade på idol och försöka komma ikapp i lite saker som jag har missat.. 


Nu ska jag se klart CSI och sen ta en varm dusch. Så man blir fräsh igen!

Go' kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0