Hey!


Några dagar sen jag skrev sist, fortfarande sjuk men på bättringsvägen :) Idag har jag varit med Mickis och Manda och vi tittade på vänner dvd:n och åt lite rulltårta.

Nu lite om min helg.

Fredagen började med att jag var med Mickis, slappade lite. Vid sju åkte jag, Mickis och hennes mamma och kollade på deras nya lägenhet. Ursnygg säger jag bara. Lite avis blir man ju :P När vi kom hem så gjorde vi iordning oss och ringde Johanna. Gick senare till henne, vi planerade att åka iväg någonstans men hittade inget fest och det vart lite sent för att åka iväg så vi spenderade kvällen inne istället. Tittade på en film och åt lite gott, popcorn och glass. Dock inte tillsammans :P


I lördags var jag och några kompisar på fest i Västertorp, roligt och trevligt. När det började smalna av där så bestämde vi oss för att åka till Gamla stan, där det var en annan fest. Men innan vi hittade dit så gick vi runt lite och träffade en massa roliga människor och man kan ju säga att jag har inte skrattat så mycket på länge, elin och mickis vilket lirar team :) Jag och Johanna kunde ju inte göra något annat än att skratta när de höll på! När vi nästan hade kommit fram till festen så visade de sig att den var slut så vi gick runt lite till, men bestämde oss istället att vi skulle åka hem för att inte förstöra en bra kväll.


Söndagen spenderades hemma, slappade med en godispåse, tittade på Beck - Den svaga länken och Se upp för dårarna.


Lite party bilder från i lördags:

            

Puss och Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0