Fan jag har blivit smittad!

Nu har jag åkt på förkylningen och halsont. Jag som bara har varit hemma i sverige i några dagar :P Det är rent av förjävligt för att jag får så svårt att andas och den där nässprayen hjälper ju inte! Som pricken på i:et så sitter jag här och fryser också, okej det brukar vara lite kallare i vårat hus än andras men jag brukar inte frysa på morgnarna eller överhuvudtaget faktiskt. Well well, ett tecken på att något är fel...


Ska gå och dricka en kopp te och sätta mig framför tv:n med en varm filt.   CIAO!

                                                                       
                                                                                    image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0