You SUCK!

rubriken har inget med texten att göra!

Idag har jag tittat på film med Mickis och Manda. Två gånger en gång vid tre och de andra gången vid tio. Såg inte klart den andra filmen för jag orkade inte och var trött. Gick istället hem till mig och här sitter jag nästan klarvaken.

Idag vart det även en tripp till sjukhuset och hälsa på Marcus igen. Fast den här gången var det jag, Mickis, Bella och Carina. Vi hade med oss en massa godis och vi satt allihop i ungsomsrummet och pratade och såg på tv. Godiset var till Marcus men glupska som vi är så åt vi nästan upp allt godis innan vi skulle åka hem ;P

Nu ska jag forsätta med mitt, kanske jag hör av mig imorgon.

hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0