Today

Nu sitter jag här igen framför datorn. Hade inget jobb idag, så det har inte hänt så mycket. Men tror och hoppas att jag ska jobba imorgon.


De vart ingen utgång i lördags för min del. Orkade inte följa med och sen var jag inte på fest humör. Stannade hemma istället, åt lite godis. Annars så var jag med Mickis på dagen tills hon och Johanna skulle dra.


Igår så hade jag bara en tv dag. Såg en av mina favoritfilmer Chocolat. På kvällen hade mamma hyrt Beck - De tysta skriket. Den var bra som alla andra Beck filmer. Tråkigt bara att jag nu bara har en film kvar i Beck serien. Undrar vad som kommer hända, hoppas de blir spännande.


Fortfarande sjuk och jag hatar de. Känns som om de aldrig kommer att gå över.

Aja, nu ska jag och Mickan iväg till manda och se på film, typ.  Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0