SJUK

Jag har blivit dunderförkyld och det är asjobbigt. Hosta och snorig, kan knappt andas ibland värst ät de när jag ska sova.Inte bara de jag nyser ju nästan hela tiden också :P  Men inge mer om de...  För idag är de nämlingen bara en månad kvar till Julafton precis. Roligt roligt, jag älskar julen. Hoppas bara att de tänker komma någon snö för idag när jag tittade ut kändes de nästa som en sommardag för att solen lös och det var molnfri himmel.

Igår var de ju första gången som vikarie och det gick jättebra och jag trivdes som fisken i vattnet :) Jag hamnade med smådrakarna och dom ungarna var ju bara fööör söta. Hoppas att jag får komma dit igen för de är där jag vill vara. Har lärt känna de flesta av barnen och har även skaffat mig några favoriter.

Igår var jag och Mickis i stan en snabbis på kvällen för vi skulle träffa en kompis till henne. Var där i 40min, orkade inte vara kvar längre eftersom att vi höll på att frysa fötterna av oss för att stod utomhus hela tiden. Fast de var de värt att åka in så sent och inte vara där så länge.

Idag skulle jag ha viljat åka in till stan och gå i affärer men de känns lite sent för de nu. Jag har inte gjort iordning mig eller något. Och ikväll ser de ut som vi ska på en fest ut Trollbäcken, får se om jag hänger med känner mig inte precis på topp.

Kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0