Såhär på kvällskvisten

Idag har jag varit med Mickis, eller jag är de fortfarande.. Vi har iaf varit barnvakter till hennes småsyskon. Vi kollade på Harry Potter och åt bullar och hade en liten mysstund kan man säga. Men de är kul att passa dom för de är så jäkla söta och roliga :)

Just nu sitter jag bara här och Mickis ligger och pratar i telefon och snackar med en kompis om isleken, ska kanske logga ut härifrån och lyssna på deras konversation istället. Verkar ju vara ganska intressant.

Snart börjar de också bli dags för en tio minuters hemresa. Mamma ska komma och hämta mig snart, ska bara ringa och säga de till henne först.. Får inte lägga mig så sent ikväll för imorgon är de tjejmiddag som gäller hos en tjejkompis. och jag vettefan vad jag ska ha på mig, men de löser väl sig.


so long för den här gången


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0