Plankstek med cornfalkes, någon?

Lite sent för ett inlägg kanske, men jag känner verkligen att jag måste skriva nu när jag har tid.
Ja, idag har det varit en riktig slapp dag, vaknade sent på grund av att jag somnade runt halv sex någon gång. Annars så umgicks med Mickis och vi såg film, Save the last dance och sen klickade vi imellan Van Veteran och Bond.


I fredags var jag på tjejmiddag hos Johanna, väldigt trevligt. Träffade lite gamla kompisar från gympagrupp och min gamla klass. Vi har inte setts på åratal så det var roligt. Vid halv tio så åkte hela tjejklanen som bestod av nio tjejer iväg till Söder var där en stund men senare så drog fem av oss vidare till en fest i Huddinge, man kan säga att det var en fest mer i min smak, bra sällskap och bra musik. Inte för att det var något fel på Söder, men jag passade bättre in i Huddinge :P Fast svenska klassiker ger jag faktiskt en liten diss ;) Kanske inte bästa musiken om man ska ha lite kul ... Vi var hemma vid tre tiden.

Lördagen spenderade jag, Mickis, Alex, Anton och Carina några timmar på sjukhuset hos Mickis bror Marcus. Han behövde lite sällskap eftersom han har legat där i två veckor. Det var roliga timmar fyllda med skratt som behövdes :)
Fick även lite julkänslor efter som snön har fallit, inte mycket men vi hoppas att den består och att de blir mer snö! Inge fel på lite julglädje :)

Inget annat speciellt som har hänt och nu är de dags för sängen och jag tänkte se filmen När mörkret faller som precis har börjat, eller får se ifall jag orkar :P

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0