Lazy day

Det är fredag idag, som det ser ut nu så har fredagen inte något att bjuda på, iallafall inte för min del. Det blir väl en inne kväll. Men har hållt igång nästan en hel vecka så de kanske är något bra med en paus, en hemmakväll. Blir väl att man bänkar sig framför idol. Mattias är ju då den stora FAVORTIEN.



Vart inget inlägg igår eftersom jag kom hem vid 03.30. Tänkte passa på att berätta vad vi gjorde nu istället. Vi var fyra tjejer och hade en filmkväll och hyrde tre rysare. Första filmen var Final Destination, den var bra och spännande. Nästa film var The number 23, man kan ju säga att det inte precis var en favorit, höll på att somna i mitten av filmen. Sophia gick hem i början av The number 23. Jag, Mickis och Manda vart kvar för att se den sista, läskigaste filmen, Dead Mary. USCH, säger jag bara. Äcklig och skrämmande. När alla filmer var slut så gick alla hem till sig, för vem är inte trött efter en creepy natt!


I onsdags så var jag och Mickis och shoppade, och då hittade jag lite saker. Två böcker, strumpr, tights och även en sovmask. Lila och rolig.
Vi var också barnvakter åt mickis småsyskon, det gick bra satte oss och tittade på Harry Potter Den flammande bägaren. Den är bra, fast vi var ju tvungna att se på svenska och det var ju inte fullt så kul :P Men det funkade.

Från shoppingen:



Snygg va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0