Konsert och jobb

Jag berättade tidigare om att jag kanske skulle få vikariera på ett fritids och imorgon händer de. Jag ska jobba från tio till fem. Äntligen lite cash som verkligen behövs. Skolan jag ska till ligger i Björkhagen så det blir en tripp med buss och tunnelbana men det är bara att ipoden åker med.

Igår var jag på konsert med Sanna, hennes syster, Malin och Mickis. Vi var och såg Enrique Iglesias på Hovet. Tänkte innan att det bara skulle vara en kul grej att gå på han, men de var verkligen bättre än jag hade förväntat mig. Han var rolig, sjöng bra och en riktig entertainer. Jag är väldigt nöjd att jag gick och tack för att jag blev bjuden av Mickis/Tina :)  Bilder kommer senare från den stora showen.

Nu väntar sängen på mig, ska upp tidigt till första jobbdagen. Hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0