jag, en mes?

Idag var jag, Mickis och Sofie på bio. Har inte varit på bio på övet ett år. Såg 1408, spännande och lite skrämmande imellanåt, kanske bara var jag men jag hoppade till några gånger. Var inte den bästa filmen jag sätt, men det var bra. Bion började klockan sju och eftersom vi var inne i stan vid fyra så gick vi till ett café sen mcdonalds och till sist taco bar. Dock var det inte jag som åt på alla ställen ;P

Vid halv tio satt vi på bussen hemåt, och det var den mest irriterande hemresa på länge.. Var en tjej som satt och hostade typ var femte sekund i tio minuter, tur var de iallafall att hon gick av innan mig. Var nästan på väg att strypa "tanten" .

Nu är de John Blund som väntar, sleep well!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0