go´natt

Sent inlägg idag och tyvärr vart de inget igår heller. 

Idag har jag varit med Mickis och vi tittade på Troja. Jag hade aldrig sett den förr. Förstår inte varför jag väntade så länge med att se den. Den var ju grymt bra och för alla som då inte har sett den, är de en film som jag tycker alla borde se. Faktiskt så går den på tv på lördag, då jag hade tänkt att se den men nu kan jag hitta på något annat kul istället.

Igår var en rolig dag för då spelade vi in en skräckfilm. Några av mina tjejkompisar går i samma klass och som uppgift ska de spela in en film. Igår så började vi. Roligt och mycket skratt inte alltid så lätt att sätta repliker när man ska vara allvarlig, alla stirrar på en och ingen håller käften. Men jag ger er credit. Filmen hann då inte bli klar men fortsättning är de nästa vecka tror jag. 

Nu borde jag gå och sova men jag hade tänkt se första avsnittet av den omtalade serien Gossip Girl först. Men efter de måste de bli natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0