Fredag

Det är fredag och de har inte hänt något roligt idag, men jag dör inte av att sitta inne en helg kväll. Tycker faktiskt att de är skönt för jag behöver lite andrum och tid för mig själv ibland.
Har suttit här och vid tvn hela kvällen. Tittar inte på idol, men jag hade ändå en favorit och det var Mattias. Sorgligt men väntat så åkte han ut idag.

Idag fick jag reda på att biljetterna till Bulgarien med tjejerna nästa år är beställd. Wiiiie :)
Kanske även har ett vikarie jobb på gång på fritids, det är toppen för hur ska man annars betala denna resa. Blir ju 18 innan jag åker och föräldrarna vill ju knappast betala den :P


Annars har jag ny blogg design och banner. Kanske inte den snyggaste men jag börjar lära mig lite.

Nä, nu ska jag slita mig härifrån för de är en ny dag imorgon, Lördag! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0