Barn och Bilar

Vaknade hyfsat tidigt idag, eftersom jag inte går i skolan har jag totalt vänt på dygnet och de var länge sen jag vaknade vi halv elva... Sov dock inte så bra, har ont i benen, kan knappt gå för på jag har ont i högra ljumsken och jag har även ont i andra benet men jag vette fan vad jag har gjort där.

Igår tog jag en promenad till Mickis, orkade inte ta bussen. Vi hade en liten shoppingtur, köpte en väska och även hon hittade ett par. Efter det så gick vi och hämtade hennes småbröder på dagis för vi skulle passa dom. När vi kom hem så satte sig ungarna vid datorn och vi satte oss framför tv och tittade på Djävulen bär Prada. Den var över mina förväntingar :)  När filmen var slut så satte vi oss med hennes pappa och tittade på bilar på internet. Det var kul och vi hittade ett par riktiga snyggingar. Pratade också om vad vi vill ha för bilar och om körkort och såna grejer eftersom nästa år blir man myndig. Vi skulle även vara barnvakt åt två småtjejer som kom, men vi behövde typ inte de för då hade hennes pappa kommit hem. Resten av kvällen spenderade vi framför datorn dårå och hemgång vart de vi tio. Hemma igen åt jag en väldig sen middag och tvn han var med :P

Det var var allt för nu, Later.


Kommentarer
Postat av: mickis

vill ni veta vart vi köpte väskorna är det bara att hojta till :D hahah

2007-11-22 @ 21:45:33
URL: http://mickanf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0