Vill bort härifrån!

Igår sa jag att jag mådde dåligt och idag är de tame fan inte bättre. Nu har jag bara inte ont i kroppen och känner mig hängig. Efter dagens bråk och familjeproblem mår jag dåligt psykiskt också. Jävla fucking skitdag. Jag vill ha en förändring och flytta härifrån ett tag. Jag känner att de skulle behövas, synd bara att jag inte har någonstans att flytta. Tänker inte precis flytta till min far i Tyskland. För jag står inte ut med de landet och ibland inte med min pappa heller för den delen.

Inte gjort något idag, vilat osv, det gamla vanliga. Tror inte att de blir något mer skrivande ikväll, klockan är mycket så det kommer väl ett imorgon. Det var allt för den här gången. Goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0