Update

Har precis ätit middag och på dagens meny var de tacos. Inte min favoriträtt men de går ner. Just nu sitter jag och knapprar i mig lite Geisha choklad, funkar att äta om man tuggar de till tusen små bitar.
Hamnade iallafall framför tvn och tittar just nu på Ensam Hemma 2 på tv3. Faktiskt en ganska rolig film. Men om en kvart börjar Legally Blonde på fyran så jag vet inte om jag ska se på den istället.

Mickis vill att jag ska komma hem till henne, men jag vill inte ta bussen och definitivt inte gå för de är alldeles för kallt. Fan att våran bil inte funkar, den har ju typ inte gjort de på några månader nu.. De är klart jag vill umgås med Mickis, men orkar inte åka dit ;)  Ett litet dilemma.

Idag är det 10 dagar kvar till julafton, julstämmningen ligger runt noll ungefär. Verkar inte vilja komma någon snö och de är ju typ de alla går och väntar på. Hoppas på en trevlig jul hemma hos mig ändå, även fast vi bara kommer att vara fyra stycken, hah. Minsta brorsan ska nämligen fira jul i Tyskland hos min pappa, så de blir bara jag, benjamin, mamma och mormor.

Ska fortsätta titta på filmen nu, hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0