Trötter

Jaha, var jag här igen. Sa ju att jag skulle skriva när jag kom hem. men jag var så trött så att jag somnade vid åtta ungefär. Men de var inte så konstigt att jag var trött med tanke på att jag vaknade halv sex imorse och gick upp då också. Dagen på jobbet gick bra och det var kul. Och igår så fick jag en massa nya namn, gud vad påhittiga barn. Idag fick jag även träffa alla andra barn från de andra avdelningarna jag har varit, saknade dom. På vägen till tunnelbanan när jag skulle ifrån skolan så träffade jag min lärare från högstadiet. Vi hade oss en liten pratstund, de var ganska länge sen vi sågs, men de visade sig iallafall att han typ bodde precis bakom skolan.

Nu ska jag gå iväg och sova igen måste upp tidigt för att jag börjar klockan åtta. Usch så tidigt. Fast de är inte de att jag inte orkar jobba klockan åtta. De som är jobbigt med de hela är att åka dit, måste gå upp tidigare bara för att jag ska hinna med bussen.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0