tjugotredje

Fjärde och sista advent idag, tänk att tiden har gått så fort. Känns som om de var första advent igår. Fortfarande ingen snö, istället har vi så mycket frost att de ser ut som vi har ett litet snötäcke över vägen. Men de är inte lika roligt som riktig snö. Den här kan man definitivt inte göra snöbollar av :P


Nu är min mamma och min bror på arlanda. De sitter där och väntar på flyget som går 15,15. Mamma kan inte gå därifrån förens min brorsa har satt sig på planet, så shoppingen får nog vänta. Annars blir de väl att jag shoppar något i mellandagarna istället.


här kommer lite julbilder tagna av mig :) lite julkänsla iallafall ;)

346091-45
346091-44

I can't believe it's christmas eve tomorrow!

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0