Slutet på denna vecka började dåligt

Jag mådde så dåligt igår så jag sov i princip nästan hela dagen. Gick upp vid åtta på kvällen, då gick jag ner och satte mig framför tvn typ halva natten. 

Halsen är inte bättre idag men jag mår inte illa längre, vilket är bra men jag har ändå ingen aptit. Kan ju också bero på att jag knappt kan jäspa eller dricka för de gör så jädrans ont. Hoppas de går över fort för jag vill inte ha ont, de plågar mig så mycket. Halsen är nästan den jobbigaste platsen att ha ont på.

Ja, eftersom jag fortfarande är sjuk så kommer de bli ytteligare en innehelg för min del. Men de är ju bättre att bli helt frisk än vara ute och bli sjukare, för vem vill de. Får väl bara hoppas att de är något bra på tvn för annars vet jag inte hur jag ska stå ut, haha.

Nu kan jag inte skriva mer, är nämligen inne på min brors data och om jag inte går härifrån snart blir han galen på mig.

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0