Natt

 Klockan är över ett och jag är precis klar med min nya design. Precis som jag lovade att jag skulle göra klart den här veckan :P Vart lite julinspirerat, är väl de ända julmys jag kommer att få i år. För i min familj är de inte speciellt roligt att fira jul. Har ju inte så många att fira med eftersom hela släkten bor åt skilda håll.

Idag har vi haft lite julbak hemma iallafall, men de var mamma som fick baka :P Det vart de godaste gula bullarna, Lussebullarna. Utan russin också, för jag tycker inte om när de är russin i lussebullarna. Annars idag har jag inte gjort något speciellt, fortfarande sjuk. Lite bättre än igår så jag kanske blir frisk snart.

Nu räcker de med inlägg för ikväll/ inatt. Blir väl ett eller fler imorgon.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0