Morsning korsning

Nu är jag vaken, tidigare än jag trodde. Men jag kunde verkligen inte somna om och sen så sov jag i husets obekvämaste säng så de är ju inte så konstigt. Min morbror och hans fru har nämligen tagit över mitt rum för några dagar, får väl hitta på något bra ställe att sova tillsdess.

Eftersom jag nu är vaken så kan jag väl försöka dra mig in mot stan kanske, så jag inte kommer att känna mig som den dåligaste personen i världen imorgon. Ett problem bara, jag har inte så lust att åka in själv. Får se hur de löser sig, kanske kan ta med mig min bror och hitta något att köpa till mamma. Han måste bara vakna först.

Just nu sitter jag och ser på film. Har inget annat att göra nu. Så nu ska jag fortsätta titta. hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0