Måste varit bananen eller vattnet?

Sorry för att jag inte skrev något igår, men jag låg och sov i princip hela dagen. Mådde dåligt, hade ont i magen, därav allt sovande.

Orkade mig ändå upp idag för jobb. Och gud var jag är glad för att jag gjorde de, har inte skrattat så mycket på länge. Vi skrattade för ingenting vilket gjorde grejen ännu roligare. Vi satt och skrattade nonstop i minst en halvtimme. Idag var jag med 2G. Har varit med dom förut så de gick bra. På morgonen när jag kom hade de samling sen så gick vi allihop och tittade på julspelet som lärarna var med i. Dom var riktigt roliga, de gjorde Kalle Ankas jul och när de gjorde snövit då var de en kille som var snövit och en tjej som var prinsen, lite komiskt. Efter var vi ute och sen gick vi in och ritade och läste.

Nu är de jullov även för mig. Skönt men jag tycker att de är roligt att jobba där så de känns lite tråkigt.

Ska gå och ta lite glass. Lateer / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0