Måndag idag

Inte skrivit någonting på hela helgen, fast nuförtiden brukar de bli att jag inte gör de. I fredags gjorde jag inget annat än att bara vara hemma. På lördagen så var jag med Sofie och Mickis, på dagen så såg vi på film och på kvällen så åkte vi och mötte lite folk i stan. Där inne gjorde vi inte så mycket annat än att bara vimla runt. Var hemma i vid halv ett igen. Och de händer nästan aldrig om vi är ute och gör något, behövde inte ens använda nattbusen den här gången. Den som börjar bli som en bästa kompis på nätterna, hah. Söndagen spenderades mest inomhus, vi hade lite andra adventsmys och vi såg Love Actually som var på femman. Jag älskar den filmen, verkligen en film man måste se och om man inte har gjort de så rekomenderar jag den starkt. En riktig kärleksfilm med jultema! Vad mer kan man behöva? ;) 

Jaja, nu är jag med Mickis och vi ser på OC och är inne på datorn. Imorgon är de jobb som gäller och även på onsdag kanske till och med kommer att få jobba tors/fre också. roligt roligt.
Idag eller någongång den här veckan kommer de en ny design tror jag om jag har tid, inte är för trött och att jag kommer på vad jag vill ha för någon :P 

Idag fick vi lite tråkiga nyheter till familjen, ingen världstor sak men en ganska jobbig sådan.

Nu drar jag vidare ut härifrån, Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0