Lördag

Somnade tidigt igår, därför de aldrig blev något till inlägg. Haft svårt att sova inatt vilket gör att jag är uppe nu.

Igår var vi iallafall och hämtade min bror på flygplatsen. Efter de så åkte jag, mamma och casper till farsta och handlade. Där hittade jag lite smycken, 50% på allt så då passade jag på.. Sen åkte vi vidare till vårat centrum som vi har hemma i tyresö, där handlade jag strumpor, hittade äntligen ett par stövlar från vagabond. Sen hittade jag en väska som de var 50 kr rabatt på. Nöjd och glad gick jag därifrån.

Ska berätta vad jag gjorde i torsdags eftersom jag aldrig gjorde de igår :P  Dagen började med att jag låg i sängen och såg på film hade inget planerat så jag trodde att jag skulle ligga där hela dan. Men så vart de inte, Mickis ringde och frågade om jag ville följa med henne och Nicklas in till stan, och de var självklart jag ville. Vid fyra åkte vi härifrån. Vi åkte hem till hans mamma och senare gick vi till Nisse. Hos han satt vi i princip hela kvällen. Såg på film en riktigt bra en, spelade kort och sånt som man brukar göra. Mamma kom och hämtade oss och var hemma i sängen vid ett ungefär.

Idag ser de ut som jag ska åka till stan med Mickis. Hon ska ringa senare när hon har vaknat och gått upp och så. Ska väl försöka hitta någon nyårsklädsel och jag är också desperat efter ett par jeans. Nu är de så illa att jag inte kan använda mina längre.

Nu ska jag fortsätta titta på Love Actually, en av favoriterna. Så man håller sig sysselsatt med något. Ha en bra dag, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0